Jdi na obsah Jdi na menu
 


Důležité informace

Vážení rodiče,

žádám Vás, abyste informovali o nepřítomnosti svého dítěte ve školní jídelně den předem nebo do 7:00 hod. ráno. Jinak bude stravné účtováno v plné výši. Jestliže nebude dítě předem odhlášeno, mohou si rodiče vyzvednout oběd ve školní jídelně v 11:00 hod. do přinesených jídlonosičů.

Stravné i  školné uhraďte prosím  vždy DO TŘETÍHO DNE V MĚSÍCI.

Děkuji za pochopení.

                                      Jarmila Matyášová, vedoucí školní jídelny

……………………………………………………………………………………

Oznámení pro rodiče dětí

Stravné MŠ

ranní  svačina

7.- Kč

oběd (pro děti do 6 let)

21.- Kč

oběd (pro děti nad 6 let)

24.- Kč

odpolední svačina

6 .- Kč

Denní limit v MŠ činí: 34.- Kč 
Denní limit pro dítě od 6 let činí: 37, 00 Kč

Školné MŠ: 200.- Kč za měsíc, předškoláci: 0.- Kč

 

Oznámení pro rodiče žáků ZŠ

Stravné ZŠ: 

 

oběd (věková skupina strávníků 6 – 10 let)

24.- Kč

oběd (věková skupina strávníků (nad) 10 – 14 let)

25.- Kč

……………………………………………………………………………………


Desatero dětského jídelníčku

Toto desatero nám ukazuje, jak by měl jídelníček pro děti vypadat, co v něm nesmí chybět, co je v dětském stravování nedostačující a nutné napravit.

1. Dopřát dětem pestrou  a rozmanitou stravu, bohatou na ovoce či zeleninu, celozrnné potraviny,  mléčné výrobky, ryby a drůbež.

2. Nenechat děti, aby se přejídaly ani hladověly, zajistit, aby jedly 5 - 6 x denně, velikost porcí přizpůsobit jejich růstu, hmotnosti a pohybové aktivitě.

3. Dodávat dětem kvalitní zdroje bílkovin (drůbeží a rybí maso, luštěniny a cereálie).

4. Několikrát denně jim nabízet plnotučné výrobky.

5. Upřednostňovat rostlinné tuky a oleje před živočišnými tuky.

6. Učit děti střídmosti v požívání sladkostí a slazených nápojů. Sacharidy mají děti více přijímat z cereálií, ovoce a zeleniny.

7. Nedosolovat již hotové pokrmy, sůl a solené potraviny nabízet dětem jen výjimečně.

8. Dbát, aby děti dodržovaly správný pitný režim. Měly by vypít 1,5 - 2,5 litru tekutin denně.

9. Učte děti zdravému způsobu života svým vlastním příladem a zajímejte se o to,
co jedí mimo domov.

10. Pravidelně konzultujte zdravotní stav dítěte (hladinu cholesterolu, krevních tuků, krevního tlaku, nadváhu apod.) s jeho praktickým dětským lékařem.